Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Padah Cabul Pelajar 14 Tahun…


KOTA BHARU – Perbuatan dua remaja mencabul seorang pelajar berusia 14 tahun membawa padah apabila dibelasah seorang lelaki yang datang dalam kumpulan di Taman Desa Kemumin, Padang Tembak, di sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman berkata, dalam kejadian jam 6 pagi itu, dua remaja terbabit cedera di seluruh badan dipercayai dipukul menggunakan besi.

“Dua remaja itu yang sedang berehat di sebuah rumah dikejutkan dengan kedatangan enam lelaki dan salah seorangnya yang juga ahli keluarga mangsa, bertindak menyerang mangsa secara bertubi-tubi di bahagian kepala serta badan.

“Mereka kemudiannya turut dibawa kumpulan lelaki berkenaan ke sebuah rumah lain sebelum dipukul dengan besi,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Azham berkata, siasatan awal mendapati dua remaja itu dipukul setelah mencabul seorang gadis berusia 14 tahun pada hari yang sama di sebuah rumah di Pengkalan Chepa, pada jam 2 pagi.

“Dua remaja tersebut membawa pelajar terbabit untuk keluar dengan menaiki kereta sebelum membawanya ke sebuah rumah remaja berkenaan.

“Salah seorang daripada remaja itu menarik tangan gadis tersebut masuk ke dalam rumah sebelum bertindak membuka baju mangsa menyebabkan terkoyak, selain cuba untuk mencium mangsa,” katanya.

Azham berkata, remaja terbabit kemudian melepaskan mangsa dan menghantarnya pulang ke rumah.

“Mangsa yang juga pelajar di sebuah sekolah di sini, membuat laporan polis mengenai kejadian cabul yang menimpa dirinya pada hari kejadian,” katanya.

Menurutnya, kedua-dua remaja terbabit ditahan reman bermula hari ini sehingga 5 Februari.
0 Komentar untuk "Padah Cabul Pelajar 14 Tahun…"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info