Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

BONGKAR!!! Dedah Rahsia Sebenar ‘Pelajar Terlampau’



BONGKAR!!! Sabahkini.net Dedah Rahsia Sebenar ‘Pelajar Terlampau’  - APA yang anda tonton dalam filem-filem barat berhubung seks bebas di kalangan pelajar kolej sebenarnya kini sudah menular di Sabah, namun apa yang lebih membimbangkan adalah melibatkan pelajar sekolah menengah yang baru berusia 15 hingga 18 tahun.

Krew Sabahkini.net yang membuat pemantauan terhadap suspek ‘Pelajar Terlampau’ SM St Mary di Menara MPS terkejut apabila mendapati seorang penuntut SM St Mary sedang bertengkar dengan seorang penuntut daripada SM Sung Siew Sandakan.

“Kau itu pandai bikin anak saja, tak mau bertanggung jawab langsung,” kata seorang pelajar bumiputera bernama Maria (bukan nama sebenar) yang masih beruniform sekolah berlogo SM St Mary di satu sudut dekat tangga kecemasan level 9, MenaraMPS.

“Bukan gua sorang hantam sama lu. Bukan gua suruh lu bunting. Kalau tak mau anak, pigi cucilah, Kasi buang sana klinik (gugurkan) pukimak!. Duit gua boleh kasi ma…”kata teman lelakinya yang juga sebagai ‘Pegawai Perhubungan Pelanggan’ atau (PRO).



0 Komentar untuk "BONGKAR!!! Dedah Rahsia Sebenar ‘Pelajar Terlampau’ "
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info