Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

WANITA SEKSI INI MENDADAK TERKENAL


Banyak yang menganggap bahawa perempuan cantik yang seksi suka berpeluh untukbersenam berat apalagi ikut lari marathonAnggapan tersebut dipatahkan oleh wanitayang cantik iniIa pun mendadak jadi bintang di internet berkat penyertaan ikut lumbalari marathon.

YaMao Dou (26 tahun) menjadi perbincangan netizen di China ketika mengikuti XiamenInternational Marathon 2014 Dengan paras cantikpayudara besar dan kencang sertarambut panjangnya yang indah terurai membuat Mau Dou menjadi pusat perhatian.
Mao Dou kerap diajak berfoto oleh sesama peserta lumba lari

Pesona Mao Dou itu langsung jadi tersebar di internet dan jumlah Followernya di Weibomelonjak gila-gilaan. Perempuan asal Hangzhou ini sudah sering ikut marathon sejak 4tahun lalu yang pertama kali dilakukannya pada Mei 2012. Ia mengaku latihan 3-5 kaliseminggu yang tiap sesinya lari 10 km dan 25 km saat akhir minggu.

Mao Dou kerap narsis di jejaring sosial. Banyak posenya yang kerap memamerkan payudaranya yang berisi. Ini salah satu fotonya

Ketika ditanya mengenai julukannya sebagai "pelari marathon tercantik di China", MaoDou mengaku tak mempedulikannyaIa juga santai saja ketika para netter menudingnyacantik berkat pembedahan plastik seraya membantah melakukan pembedahan plastikIamenegaskan bahawa ia menjalani pola hidup sihat untuk boleh mencapai bentuk badanyang sesuai seperti sekarang.

Ia mengakui kemasyhuran membuatnya menerima banyak mesej dari calon pelari yangminta dia latih.
(Weibo, China Daily)
0 Komentar untuk "WANITA SEKSI INI MENDADAK TERKENAL"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info