Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

VIDEO: "Tangkap Orang Yang Langgar Ayah Saya,." Kata Firuza Amira Kepada Zahid Hamidi

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat



KUALA LUMPUR: "Tangkap orang yang langgar ayah saya," kata adik Nur Firuza Amira Fairuz Nizam kepada Menteri  Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi ketika melawat anak malang ini di kediaman nenek mereka di Taman Batu Muda, Batu Caves..

Nur Firuza Amira yang berumur tujuh tahun kini masih dalam keadaan sedih selepas kehilangan insan tersayang iaitu ayah,ibu dan adik bongsunya yang terlibat dalam kemalangan di lebuhraya DUKE awal pagi sabtu lepas.

Dia dan adiknya Nur Firuza Aqila,4, kini tinggal bersama neneknya dan adik bongsu mangsa Muhammad Faizznur Asyraf Husain, 25 yang dipertanggungjawabkan menjaga syarikat dan anak-anak ini.


Awal pagi sabtu lalu kira-kira pukul 1.05 pagi, kenderaan jenis Pajero Sport yang dinaiki oleh Fairuz Nizam bersama isterinya Nova Safitri dan anak bongsu mereka Nur Firuza Annisa berusia enam bulan telah terlibat dalam kemalangan selepas dilanggar oleh dua buah Myvi.

Dalam kemalangan tersebut Fairuz Nizam meninggal ditempat kejadian manakalan isteri dan anaknya dilaporkan meninggal dunia ketika dirawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL).



baca selanjutnya DISINI...


ARTIKEL MENARIK:










0 Komentar untuk "VIDEO: "Tangkap Orang Yang Langgar Ayah Saya,." Kata Firuza Amira Kepada Zahid Hamidi"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info