Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

PUNAH!! Gadis Melayu Ini Mahu Lacurkan Diri Kerana RM300


Pada kontemporari ini, sememangnya tidak dapat dinafikan dunia hari ini semakin mendesak manusia dari segi kewangan. Tiada lagi benda percuma di dalam dunia ini melainkan ada motif yang tersembunyi di sebaliknya.

Mungkin desakan ini telah membuak-buak atau berada pada tahap kritikal bagi seorang pengguna laman sosial, Faceboook. Kak terpaksa merahsiakan identiti pemilik akaun ini bagi menjaga namanya. Apa yang pasti, gadis ini dikatakan mahu melacurkan diri hanya kerana RM300. Sehinggakan dia mempromosikan dirinya di Facebook dengan meninggalkan nombor telefon.

“Aku nak melacur diri aku, untuk dapatkan RM300 keadaan yang sangat mendesak, siapa yang nak tu mesej lah saya, kawasan Penang. Kawan pun tak nak tolong, jadi terpaksa aku melacurkan diri aku,” katanya.
Walaubagaimana pun, tidak dapat dipastikan apakah perkara yang mendesak gadis ini untuk mencari wang RM300 dengan segera sehinggakan terpaksa melacur.


0 Komentar untuk "PUNAH!! Gadis Melayu Ini Mahu Lacurkan Diri Kerana RM300"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info