Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

PELIK !!! KELAKUAN SEKELUARGA BERBADAN BOGEL YANG ANEH DI KAMPUNG Spielplatz ...mengapa ?? (4 GAMBAR)

JIKA anda berkunjung di sebuah perkampungan di Spielplatz, Hertfordshire, United Kingdom jangan terkejut kalau ternampak penduduknya berkeliaran dalam keadaan berbogel sepanjang masa serta tidak mengenakan pakaian langsung dalam menjalani kehidupan seharian mereka.

Keunikan kehidupan penduduknya yang bertelanjang bulat sepanjang masa telah menarik minat sebuah produksi televisyen untuk merakamkan dokumentari mereka untuk tontonan umum.

Segala urusan di situ dilakukan dalam keadaan bogel termasuk mengunjungi pub, malah aktiviti yoga dan festival bogel turut diadakan di perkampungan tersebut.

Menurut salah seorang penduduk, Iseult Richardson, 82, yang mana bapanya merupakan orang yang bertanggungjawab membuka perkampungan tersebut mengatakan berbogel merupakan perkara yang biasa buat mereka dan tidak pernah berasa janggal untuk melakukannya.

Menurutnya lagi, pelawat yang kadang kala datang ke kampung mereka, contohnya, posmen dan pedagang turut tidak berasa terganggu dengan kehidupan ‘normal’ mereka. – MYNEWSHUB.CC





0 Komentar untuk "PELIK !!! KELAKUAN SEKELUARGA BERBADAN BOGEL YANG ANEH DI KAMPUNG Spielplatz ...mengapa ?? (4 GAMBAR)"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info