Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Pengakuan Berani Artis Ini Dengan Suami


    Secara terang-terangan, Titin meminta pertanggungjawaban bapa anak satu itu. "Memang ini sudah sejak lama. Sejak kebelakangan, ada pihak yang minta tutup mulut. Melalui sms atau telefon, dan terror. Dia tak tahan, dan meminta untuk ditemani," kata Denny Lubis, selaku Kuasa Hukum Titin Karisma saat jumpa pers di kawasan Manggarai, Kamis (22/1) malam.



"Saya pernah berhubungan intim dengan abang Adam hingga saya melahirkan anak. Saya selama ini sudah menyimpan rahsia ini kerana diminta untuk merahsiakannya," kata Titin."Kak ID mengatakan saya pelacur. Nyanyi saya disekat, cari nafkah disekat," aku Titin.

Titin mengakui, hubungan terlarang yang mereka lakukan di dalam kereta itu berlaku atas dasar cinta. Tapi sesudah Titin mengaku hamil, Adam mula menjauhkan diri.Tidak mahu hanya dikatakan mencari sensasi, Titin memastikan bersedia melakukan ujian DNA untuk si anak agar mendapat status jelas. "Sudah ujian DNA sahaja kalau tak percaya," katanya.

4 Foto Koleksi Terhad LUNA MAYA Jadi Kontorversi


"Lihat kesnya dulu yang lama tahun 2008. Dia itu sudah mempunyai anak dari orang lain, sehingga mahkamah anaknya," sambungnya dengan loghat Jawanya yang medok."Tak. Aku keganggu media saja, infotainment nungguin tuh di depan rumah. Tapi aku malas bahas soal ini, ngapain juga, rugi akunya, "tegasnya.

Dia dan suami juga enggan respons kepada keinginan Titin untuk ujian DNA. Menurutnya, si suami sudah memutuskan untuk membawa kes ini ke mahkamah. (jpnn.com)
0 Komentar untuk "Pengakuan Berani Artis Ini Dengan Suami"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info