Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Trend Orang Melayu Islam Di Melaka - Pengantin Wanita Diwajibkan Mengeluarkan Buah Dada.


JASIN (MELAKA) Masyarakat Islam di Jasin dikejutkan dengan insiden seorang pengantin di majlis perkahwinan Datin Azurah yanng dilangsungkan di sebuh Hotel di melaka yang berpakaian kurang sopan mendedahkan buah dada nya di hadapan ribuan jemputan.


Menurut beberapa orang Melaka adat orang Melayu Melaka kalau anak perempuan mereka kahwin memang kena wajib mengeluarkan kedua-dua buah dada mereka walaupun mereka itu orang Islam tidak kira sama ada anak Datuk atau sebaliknya, ini sebahagian daripada adat resam dan budaya orang Islam Melaka yang telah diamalkan sekian lama.

Bagi orang Melayu Melaka bukan semuanya hanya segellintir sahaja yang memakai pakaian hinggah mengeluarkan buah dada ini memang sudah menjadi trend orang Islam sekarang hanya untuk di Melaka sahaja bukan semua negeri" kata sumber itu lagi.

(VIDEO): Lelaki Kantoi Bersama 7 Wanita Dalam Lif

TRENG ORANG ISLAM DI MELAKA... Pengantin perempuan diwajibkan berpakaian sebigini rupa keluarkan dua buah dada nya mendapat berkat yang dilakukan oleh Datun Azurah.
Kata sumber itu lagi kemungkinan adat sebegini akan menular ke Sanah dan Sarawak di mana pengantin perempuan Muslim dibenarkan berpakaian seperti yang dipakai oleh Dain Azurah ini trend baru orang Islam jangan heran. - Sumber asal di SINI.


0 Komentar untuk "Trend Orang Melayu Islam Di Melaka - Pengantin Wanita Diwajibkan Mengeluarkan Buah Dada."
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info