Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

(VIDEO) Mengejutkan!! Kekejaman Yang Berlaku Di Nepal Seminggu Sebelum Gempa Bumi


Sebelum gempabumi.nepal yg meragut 1400 manusia...satu pesta keagamaan hindu telah berlangsung seminggu sblm gempa berlaku dimana pesta itu disambut dgn membunuh 1500 ekor kerbau..ayam dan haiwan lain yg disambut 5 tahun sekali..haiwan ini diatur dan dihacked to death dan bukan bertujuan utk dimakan tapi sebagai offering to the Gods. My view is...only human create the culture n label it as being holy....the cries n suffering of these poor creatures sampai ke langit 7..never underestimate gods way of showing us mere humans. hanya yg berkuasa yg maha mengetahui.

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem




 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat


Kematian gempa bumi mencecah 7,624 orang


  • Saintis sudah ramal gempa bumi Nepal
  • Mangsa gempa bumi Nepal.



KATHMANDU - NEPAL . Jumlah kematian dalam gempa bumi 25 April di Nepal meningkat ke 5,020 dan ia dijangka terus meningkat ketika pekerja menyelamat masih berusaha mengeluarkan mayat dari kawasan runtuhan.
   
Menurut jurucakap kementerian dalam negeri Balbhadra Giri, jumlah itu adalah bagi mayat yang dikeluarkan setakat Rabu petang sementara bilangan yang cedera mencecah 7,624.
   
Ketika kerajaan menumpukan usaha mencari dan menyelamat, mangsa-mangsa menuduh kerajaan kurang memberi perhatian terhadap kerja pemulihan.
   
Mereka menunjuk perasaan pada Rabu di Kathmandu atas sikap sambil lewa kerajaan dalam operasi menyelamat dan melakukan pemulihan.
   
Mereka mendakwa Perdana Menteri, Sushil Koirala sendiri bertanggungjawab atas prestasi yang lembab. - Bernama


Kekejaman upacara di Nepal seminggu sebelum berlakunya gempa bumi yang dahsyat..mungkinkah ini balasan daripada perbuatan mereka selama ini...

Lihat saja VIDEO dibawah:



Video Detik-Detik Dahyatnya Gempa Bumi 7,8 SR Di Nepal









baca selanjutnya DISINI...


ARTIKEL MENARIK:











0 Komentar untuk "(VIDEO) Mengejutkan!! Kekejaman Yang Berlaku Di Nepal Seminggu Sebelum Gempa Bumi"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info