Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Hot! Artis Indonesia Tak Pakai Coli Di Red Karpet

Setiap kali berlangsungnya anugerah-anugerah di dalam industri hiburan, karpet merah pastinya menjadi perhatian. Di sinilah masanya untuk selebriti terutamnya wanita untuk memperagakan pakaian mereka.
Kalau di Hollywood, sudah acap kali kita lihat artis-artisnya begitu seksi ketika melintas di karpet merah. Ada yang hampir berbogel, terselak sana sini, tak cukup kain dan pelbagai lagi.
Amalan dan budaya sedemikian kemudiaanya sedikit demi sedikit diserap oleh artis-artis di Asia. Umum mengetahui, Asia memiliki budaya dan amalan hidup yang tersendiri. Mereka lebih malu dan bersopan, malangnya semua itu tiada lagi. Budaya barat cepat meresap. Artis-artis Hong Kong dan Korea juga terpengaruh dan hadir di karpet merah dengan gaya yang paling berani.
Dah yang terbaru, budaya tersebut telah pantas diikuti oleh selebriti-selebriti di Indonesia. Sungguhpun tidak semua, namun ia sudah cukup mencerminkan keberanian artis ini bagi menggambarkan revolusi dunia hiburan di Indonesia.
Yup, beliau adalah Kimberly Ryder.
Kimberly Ryder muncul di karpet merah Indonesian Movie Awards (IMA) 2013 dengan gaun berwarna ‘cream’.
Kostum yang dipakainya pada malam itu adalah rekaan dari Marga Alam. Kostum tersebut begitu seksi dengan belahan dada yang amat luas sehingga ke pinggang selebriti tersebut.
Apa yang jelas ikutan dari Hollywood sudah sampai ke Indonesia, Kimberly Ryder realisasikannya dengan berani tanpa bra pada malam tersebut.
0 Komentar untuk "Hot! Artis Indonesia Tak Pakai Coli Di Red Karpet"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info