Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

(VIDEO):Suami Pura² Tak Jd Balik Malaysia Slps Tamat Pengajian. Rakaman CCTV Buat Ramai SEDIH !!!



Pasangan suami isteri ini hanya bercinta menerusi telefon dan video call apabila mereka terpaksa berjauhan disebabkan si suami harus melanjutkan pelajaran di London. Setelah sekian lama mereka hanya berhubung menerusi telefon serta video sahaja akhirnya suami berjaya menamatkan pengajian. tetapi pada hari kepulangan suami, si suami berpura-pura tak jadi pulang ke malaysia. jom lihat apa yang jadi.
Suami Pura² Tak Jd Balik Malaysia Slps Tamat Pengajian. Rakaman CCTV Buat Ramai SEDIH !!! | Viral pasangan suami isteri ini yang hanya bercinta menerusi telefon dan video call apabila mereka terpaksa berjauhan disebabkan si suami harus melanjutkan pelajaran di London. Selama bertahun-tahun, mereka hanya berhubung menerusi telefon serta video sahaja.
Namun, si suami melakukan kejutan pada isterinya dengan tiba-tiba muncul di depan pintu rumah mereka. Mengharukan, kami sendiri tidak dapat menahan sebak melihat reaksi paling berharga kedua pasangan ini setelah berjumpa di dalam rumah yang sama. Jom tengok video kat bawah ni:
Sumber:- SINAR (Feyra Nasrom Sumber Juwaidy Suhaimi)
0 Komentar untuk "(VIDEO):Suami Pura² Tak Jd Balik Malaysia Slps Tamat Pengajian. Rakaman CCTV Buat Ramai SEDIH !!!"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info