Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Muka Pelakon Luc@h Jepun Ini Jadi Aneh Selepas Pembedahan Plastik


Seorang bintang p+rno dari Jepun yang melakukan begitu banyak pembedahan plastik malah berakhir dengan wajah kelihatan seperti Dobby, watak dongeng dalam filem Harry Potter. Namun, dia tetap membela diri atas kritikan ditujukan padanya.

Rina Nanase mengatakan orang-orang yang menggelarkan dirinya sebagai 'Dobby', sebab dianggap mempunyai persamaan rupa dengan dari watak filem Harry Potter itu, hanya cemburu dengan hasil pembedahan yang dia telah lakukan, seperti yang dilaporkan oleh akhbar the Daily Mail.

Pelakon berusia 25 tahun itu, yang menggunakan nama Rumi Kanda dalam video dewasa, tidak merahsiakan keputusan untuk mengubah penampilannya.

Dalam sebuah proses yang dia mula dengan serentetan kicauan di Twitter pada akhir tahun lalu, Nanase telah membuat pelbagai perubahan di bahagian mata, hidung dan dagu.

Nanase telah memuat naik foto-foto dirinya setelah melakukan pembedahan. Namun, ramai yang mengatakan pembedahan dilakukannya itu 'terlalu banyak'.

Dalam sebuah foto memperlihatkan dirinya semasa berumur 17 tahun, yang di muat naik di dunia maya, Nanase menulis 'Saya terlihat gemuk' dan mengatakan dia mempunyai 'mata seperti manik-manik'.

Beliau kemudian membahagikan foto lain, menengok ke belakang di masa saat dia menganggap dirinya sebagai 'idola di era perdana'. Foto-foto itu dimuat naik semasa dia menjalani sebuah pembedahan pemanjangan hidung.

Nanase mengatakan dirinya tidak merasa pembedahan dia lakukan sebuah perubahan besar. Tapi dia begitu terkejut dengan reaksi dari para peminatnya.

Sebuah foto yang di muat naik awal bulan ini membuat dirinya mendapat gelaran 'Dobby'. Di media sosial tidak ada komen positif yang memuji penampilan barunya itu.

"Dia kelihatan menawan sebelumnya, dia kelihatan manis sebelum melakukan pembedahan," tulis seorang pengguna media sosial.Sementara lain menulis, 'Apakah dia mempunyai gangguan makan?'.


0 Komentar untuk "Muka Pelakon Luc@h Jepun Ini Jadi Aneh Selepas Pembedahan Plastik"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info