Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Video MMS Aksi Panas Anak Shah Rukh Khan Bersama Cucu Amitabh Bachcan Tersebar Di Laman Sosial


Video aksi s3k bertajuk ‘Aryan Khan And Navya Naveli Nanda Mms’ itu menjadi viral dan bualan hangat terutama dalam kalangan peminat Bollywood sejak awal bulan ini. 

Video MMS memaparkan aksi s3ks pasangan dalam kereta yang mempunyai wajah mirip anak Shah Rukh Khan dan cucu Amitabh Bachchan kini tersebar di laman sosial dan aplikasi WhatsApp.


Sebilangan pihak yang sudah menonton bagaimana pun mengulas bahawa mereka percaya ia palsu dan dilakukan pihak tertentu untuk menjatuhkan imej dua superstar tersebut. 

Aryan adalah anak lelaki sulung hasil perkongsian hidup Shah Rukh Khan dengan Gauri Khan, manakala Navya merupakan anak sulung Shweta Bachchan (anak perempuan Amitabh) dan Nikhil Nanda. 

Aryan dan Nikhil menuntut di sekolah sama di Sevenoaks School di Kent, London dan pernah digosip bercinta selepas gambar mereka berparti di sebuah kelab malam di London tersebar sebelum ini. 
Atas sebab itu juga banyak pihak menyangka video MMS itu ada kebenarannya. 

Buat masa ini belum ada kenyataan diberikan baik oleh keluarga Shah Rukh Khan mahu pun Amitabh Bachchan berkaitan video panas ini.
0 Komentar untuk "Video MMS Aksi Panas Anak Shah Rukh Khan Bersama Cucu Amitabh Bachcan Tersebar Di Laman Sosial"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info