Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

ALAMAK !!! GADIS CUN DAN GATAL SALAH MASUK RUMAH KINI KANTOI ... mengapa ???


GEORGETOWN - Tiga wanita warga Thailand yang dipercayai sedang menunggu pelanggan tergamam apabila diserbu polis di sebuah rumah di Lebuh Nipah, dekat sini, kelmarin.

Menurut sumber, seorang daripada mereka membuka pintu utama rumah di Taman Lip Sin itu setelah diketuk beberapa kali kerana menyangka ia pelanggan mereka.

Katanya, mereka menjadikan kediaman disewa itu untuk menjalankan kegiatan tidak bermoral berikutan penemuan beberapa peralatan untuk perkhidmatan seks.

Difahamkan, serbuan kira-kira jam 6.45 petang itu hasil maklumat awam dan risikan sejak beberapa hari lalu.

“Hasil pemeriksaan, polis mendapati ada dua lagi wanita warga Thailand di dalam rumah berkenaan yang sedang bersiap-siap menanti pelanggan untuk perkhidmatan seks.

“Siasatan awal mendapati ketiga-tiga mereka terlibat dalam kegiatan pelacuran. Bagaimanapun, penjaga mereka tidak berada di rumah berkenaan ketika serbuan dilakukan,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Mior Faridalathrash Wahid ketika dihubungi mengesahkan tangkapan itu.

Menurutnya, kesemua wanita berusia antara 25 hingga 29 tahun itu disiasat mengikut Seksyen 372 B Kanun Keseksaan.

“Mereka juga melakukan kesalahan melanggar syarat pas lawatan sosial dengan bekerja sebagai pelacur bawah peraturan 39(b) Peraturan-peraturan Imigresen 1959/63.

“Polis turut merampas barang digunakan untuk kegiatan pelacuran antaranya kondom yang belum digunakan,” katanya. Sinar Harian
0 Komentar untuk "ALAMAK !!! GADIS CUN DAN GATAL SALAH MASUK RUMAH KINI KANTOI ... mengapa ???"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info