Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Anda Tidak Akan Percaya Siapa Si Cantik Ini Sebelumnya

Transgender atau mengubah jantina adalah amat dianggap negatif dalam kehidupan moden kini. Kehadiran mereka dicaci bahkan ada yang dipulaukan. Namun mereka ini memilih untuk menjadi transgender bahkan ada di antara mereka sangat bejaya dalam kehidupan mereka.

Seperti si cantik tiruan di bawah ini. Mereka kini sudah popular dengan kecantikan yang dimiliki. Namun, anda pasti akan terkejut apabila melihat penampilan mereka ketika masih kecil.

Lee Kyung Yeop dikenali sebagai salah seorang transgender tercantik di Asia dengan nama Harisu. Harisu kini berusia 39 tahun dan telah berkahwin. Harisu yang menjalani pembedahan tukar jantina di Jepun pada 2007 dan telah berkahwin dengan seorang lelaki bernama Micky.

Liu Shihan lahir pada 18 Ogos 1989. Model cantik ini mengjutkan orang ramai pada 2010 selepas mengakui bahawa dia dilahirkan sebagai lelaki tulen. Liu kini menjadi model transgender tercantik nombor satu di China.

Dilahirkan sebagai lelaki, penyanyi asal Jepun ini mengaku bahawa semasa remaja dia semakin cantik. Haruna menjalani pembedahan tukar jantina semasa berusia 19 tahun.

Kini transgender yang dilahirkan dengan nama Kenji Onishi pada 21 Julai 1972 ini tidak menyesali keputusannya mengubah jantina dan dia berjaya meraih Miss International Queen 2009 yang diadakan di Thailand.

Ayana dilahirkan sebagai lelaki bernama Yuri Nakamura pada 15 Julai 1984. Ayana menjalani pembedahan tukar jantina di Thailand pada Julai 2006 ketika berusia 22 tahun. Kini Ayanajadi salah seorang selebriti sekaligus model fashion terkemuka di Jepun.

Lee Si Yeon adalah salah seorang pelakon dalam filem SEX IS ZERO yang ketika itu adalah model lelaki bernama Lee Dae Hak. Lima tahun selepas filem itu dikeluarkan, Dae Hak yang lahir pada 24 Julai 1979 inimengubah dirinya menjadi transgender bernama Lee Si Yeon pada tahun 2007.

Kayo Satoh adalah salah seorang model terkenal di industri TV Jepun. Beliau yang dilahirkan pada 26 Disember 1988 ini dilahirkan sebagai lelaki.

Nong Poy mendapat gelaran sebagai transgender tercantik di dunia yang mempunyai penampilan sempurna. Dilahirkan sebagai lelaki dengan nama Treechada Petcharat, Poy membuatkan ramai orang hampir percaya yang beliau ini benar-benar perempuan. Poy memilih menjalani pembedahan tukar jantina pada usia 17 tahun.
0 Komentar untuk "Anda Tidak Akan Percaya Siapa Si Cantik Ini Sebelumnya"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info