Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Gempar!! Tidak Mendapat Liputan Berita!! PATI Menyerang Orang Kampung Di Sabah!!

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat



Situasi mendebarkn bermula jam 3:22am tdi apabila mendapat berita yg En Justin Sabin@Yabang telah didatangi oleh sekumpulan PTI (dipercayai Suluk) ke rumah di kebunnya.
Setelah 8 missed call dri kwn2 kita yg prihatin antaranya; Ann2, Ungkung, Uchie, Jinitoh, Ben dll, setelah terjaga dri tidur, sya terus menghubungi Balai Polis Telupid serta BP Kinabatangan utk mendapatkan bantuan.
Misi menyelamat selesai sepenuhnya pada jam 0730 am dgn Yabang didapati selamat tanpa sebarang kecederaan.
Terima kasih kpd Ckg Jalibin Paidi, walaupun tidak sempat membasuh muka dan bersarapan, mengikut ke lokasi utk menjadi petunjuk arah lokasi rmh Yabang.
Inilah dilema yg menghantui kita di Sabah, kebanjiran PTI dan PATAI yg tidak brpenghujung. Sampai bila kita harus menghadapi suasana ketakutan mcm ini?
Sabah semakin diancam!!..apakah penyelesaian???



Kes Terbaru!!

Awas pengganas tanduo kini berada di Keningau...semalam berlaku serangan dan menikam salah seorang anggota keluarga yang dikenali sebagai Alix dan menetap di batu 4 jalan Biah Ring..

Ketika kejadian itu, anaknya membuka pintu apabila ada 4 Orang meminta pintu untuk di buka dan mengatakan mereka Orang baik..

Sebaik sahaja pintu dibuka...lelaki asing itu terus menikam ke arah anak kepada en. Alix..nasib baik ada jiran yang berdekatan menyedari dan datang membantu.
 Lelaki berbangsa lundayo itu  sudah ditangkap dan 2 Org lagi dalam buruan polis..apapun perkra ini adalah masih dalam siasatan polis..tenghari tadi, tangkapan besar2an di kawasn Mayabnk, Milimewa, 7 eleven,star cafe dan restoran bersebelahan pak long...hati2 kita dengan pengganas suluh sekarang ni..

sebarkan!!


rumah mangsa

mangsa yang ditangkap


mangsa yang ditikam



baca selanjutnya DISINI...


ARTIKEL MENARIK:








0 Komentar untuk "Gempar!! Tidak Mendapat Liputan Berita!! PATI Menyerang Orang Kampung Di Sabah!!"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info