Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

TERKINI!! Penculik Tuntut Wang Tebusan Jutaan Ringgit??

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat


Mangsa yang diicullik di Sandakan telah dibawa lari dengan bot laju dan dipercayai berada di Indanan di Kepulauan Jolo.
penculik
PETALING JAYA: Tuntutan sejumlah wang tebusan oleh kumpulan bersenjata yang menculik dua warga tempatan di Sandakan, Sabah pada Khamis tidak akan dipenuhi.
Sebaliknya pihak berkuasa sedang melakukan rundingan untuk membebaskan mangsa.
Menurut laporan yang disiarkan Utusan Malaysia, pihak berkuasa telahpun dihubungi kumpulan berkenaan dan mereka meminta wang tebusan dalam jumlah tertentu.
“Memang kita (pasukan keselamatan) ada terima panggilan tentang wang tebusan daripada pihak sana (penculik) namun jumlah wang tebusan itu tidak boleh didedahkan kepada umum.
“Apa yang pasti kita tidak tunduk dengan tuntutan mereka tetapi akan melakukan rundingan agar kedua-dua mangsa dibebaskan dengan selamat. Selalunya jumlah tebusan yang mereka tuntut adalah jutaan ringgit,” kata sumber kepada akhbar berkenaan.
Berdasarkan laporan, kedua-dua mangsa Thien Nyuk Fun, 50, dan seorang lelaki, Bernard Ghen Ted Fen, 39, telah dibawa lari dengan bot laju dan kini telah berada di Indanan di Kepulauan Jolo.
Dalam kejadian jam 7.26 malam Khamis kedua-dua mangsa telah diculik sekumpulan lelaki bersenjata ketika sedang makan di di Restoran Ocean King, Jalan Tanah Merah, Sandakan.



baca selanjutnya DISINI...


ARTIKEL MENARIK:










0 Komentar untuk "TERKINI!! Penculik Tuntut Wang Tebusan Jutaan Ringgit??"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info