Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Terdesak Dengan Masalah Ekonomi, Gadis Cantik Ini Terpaksa Menjual Diri Dalam Laman Sosial Dengan Harga RM970 Hanya Selama 8 Minit..!!!

(VIDEO): Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Mengejutkan Orang Ramai!!
(VIDEO): Pesta Tidak Bermaruah Di JepunVideo: 7 Gadis Terengganu 'Berpesta Arak' Tersebar


Chen Xiao Chen, Wanita cun melecun dan seksi yang mempunyai cara yang unik dan tersendiri untuk menjual dirinya di laman sosial. Khususnya untuk para jombol untuk ia menghargai jasanya itu seharga Rp 15 Ribu (RM970.00) per 8 minit. Cara ini diadakan oleh Chen lantaran ia merasa perihatin melihat semakin tingginya jumlah para lelaki jomol di china.

Terang saja netizen di negara Tirai Bambu labgsung dibuat heboh oleh aksi wanita seksi ini. Dilaporkan oleh asiaone. Para Jombol langsung penasaran untuk menggunakan jasa wanita cantik ini walaupun hanya 8 minit.

Eits tunggu dulu Chin melakukan aksinya ini bukan untuk menjual tubuhnya malah hanya untuk dijadikan teman tidur atau sejenisnya. Rupanya jasa yang ditawarkannya itu untuk menjadi teman dan sewaas dari para jomblo.

Diakui oleh Chin, ia terpaksa melakukan aksi ini lantaran tengah terdesak masalah ekonomi. Sebelumnya ia hanya bekerja sebagai menjual komestik. Awalnya saya hanya penjual komestik online, namun sejak empat tahun yang lalu kerana desakan ekonomi saya memutuskan untuk mengambil jalan ini," katanya.

Ia juga menambahkan bahawa dirinya boleh disewa untuk sehari penuh bagii mereka yang bersedia membayar sewa yang sepatutnya yang diminta pada awalnya. "Kalau ada lelaki yang sanggup menyewa selama sehari, saya pasang harga 500 Yuan (Rp 950 ribu)," katanya.

Tentu saja profesi barunya ini berjaya dilakoninya dengan bermodalkan tubuh seksi, paras cantik serta mengairahkan, cukup untuk mesyarakat China. - Medansatu.com



KANTOi!! VIDEO DOKTOR GATAL DIRAKAM CABUL PESAKIT



selanjutnya dan Lihat VIDEO DISINI




Artikel Menarik:








0 Komentar untuk "Terdesak Dengan Masalah Ekonomi, Gadis Cantik Ini Terpaksa Menjual Diri Dalam Laman Sosial Dengan Harga RM970 Hanya Selama 8 Minit..!!!"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info