Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Wanita Ini Simpan Wang 3 Juta Setahun Amal ilmu Syirik Kemudian Lihat Yang Apa Terjadi Amat Mengejutkan??

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat

gajah

Wanita Ini Simpan wang 3 Juta Setahun Amal ilmu Syirik Kemudian Lihat Yang Terjadi|Satu ketika dia ibarat primad0na kerana berbekalkan batu mani gajah yang dijadikan tangkal, lebih 50 lelaki kaya dikikisnya sehingga memiliki wang simpanan lebih RM3 juta dalam temp0h cuma setahun.
Bagaimanapun, kuasa amalan syirik itu hanya sementara kerana dia kini menderita pelbagai penyakit selepas isteri se0rang lelaki bergelar Datuk yang menjadi mangsanya membalas dendam dengan turut mengenakan ilmu hitam ke atasnya.
Itu kejadian menimpa se0rang wanita berusia 31 tahun mahu dikenali sebagai Haslinda yang sebelum ini hidup bergelumang d0sa, semata-mata untuk hidup mewah.
“Ada rakan memberitahu mengenai batu mani gajah dimiliki seorang b0m0h tinggal di sempadan Siam (Thailand) yang dikatakan mampu membuatkan sesiapa saja tunduk dengan permintaan dan arahan kita.
“Saya sanggup menjual diri bagi memper0leh RM8,000 sebagai bayaran untuk memiliki batu itu dan saya juga memandu beratus-ratus kil0meter bersendirian untuk ke rumah b0m0h itu dua tahun lalu,” katanya.

baca selanjutnya DISINI...


ARTIKEL MENARIK:










0 Komentar untuk "Wanita Ini Simpan Wang 3 Juta Setahun Amal ilmu Syirik Kemudian Lihat Yang Apa Terjadi Amat Mengejutkan??"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info