Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Mayat cucu atas lantai

SEREMBAN – Seorang nenek terkejut selepas menemui cucunya mati dalam keadaan mulutnya berbuih di dalam bilik tidur di rumahnya di Kampung Baru Rahang di sini semalam.
Mayat Ng Yun Jack @ Jack Ng, 29, ditemui oleh neneknya, Lau Mui Mui, 72, yang mahu mengejutkan cucunya itu pada pukul 7.30 pagi.
Alhamdulillah.. hanya dengan BISNES KLIK terbaru ni, KINI saya mampu menjana RM14 dalam beberapa minit..Daftar PERCUMA Disini!
Mui Mui berkata, sebelum kejadian, dia mengetuk pintu bilik cucunya beberapa kali dan memanggil nama pemuda itu namun tidak bersahut.
“Selepas beberapa minit saya terus membuka pintu bilik dan melihat cucu saya berada dalam keadaan tertiarap dan tidak memakai baju di atas lantai bersebelahan tilam.
“Saya ingat dia masih tidur dan apabila dihampiri saya terkejut melihat ada buih keluar daripada mulutnya,” ceritanya ketika ditemui di sini.
Tambahnya, dia yang bimbang kemudian memanggil ahli keluarganya yang lain.


Read more: http://berita-harian.net/berita/mayat-cucu-atas-lantai/#ixzz2jZLferNC
0 Komentar untuk "Mayat cucu atas lantai"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info