Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Teman Wanita Dirogol Bergilir-Gilir Depan Mata

Kes rogol memang popular di kalangan masyarakat malaysia sekarang dimana baru-baru ini sekumpulan lelaki telah merogol seorang gadis yang juga teman wanita kepada seorang lelaki.

Kejadian ini berlaku di subang jaya kuala lumpur, selepas siap makan malam, pasangan kekasih ini pulang dan diekori oleh kawan lelaki itu yang bernama pendek.



Sungguh malang apabila teman lelaki gadis berumur 16 tahun itu bukan membawa terus pulang tapi mengajak gadis itu ke sebuah tasik bagi niat berdating sebelum di datangi seorang rakannya yang tadi bernama “pendek”.

“Pendek” kemudiannya nekad medekadi mereka dan tiba-tiba meramas buah dada gadis itu dan perilaku pendek itu membuatkan teman lelaki gadis itu naik berang kemudian bertindak menumbuk hidung pendek sampai berdarah.

Tindakan teman lelaki gadis itu membuatkan pendek marah, kemudian mengajak 5 lagi rakannya yang lain untuk merogol gadis itu di depan mata teman lelaki mangsa itu secara bergilir-gilir.

Menurut gadis itu, teman lelakinya hanya mentonton aksi 6 lelaki itu merogol dirinya tanpa berbuat apa-apa kerana takut di belasah.

Selepas aksi rogol bergilir ke atas gadis itu, pasangan kekasih pulang dengan sedih dan hanya membuat laporan polis keesokan harinya.

Keesokannya selepas laporan dibuat, polis telah menahan 4 lelaki dan 2 lagi masih diburu.
dan dipercayai akan di berkas tidak lama lagi. - myinfo4u
0 Komentar untuk "Teman Wanita Dirogol Bergilir-Gilir Depan Mata"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info