Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Mahasiswa Cun Melecun Menawarkan $ek$ Kepada Dua Anggota Polis Agar Membebaskannya Daripada Kesalahan Mengambil Dadah.

(VIDEO): Padah!! Gadis Buat S*ks Luar Tabii

9 Pelakon Malaysia Yang Pernah Menayangkan Tubuh Bogel Dalam Filem

 31 Gambar Perkara Pelik Yang Dilakukan Oleh Wanita Barat




TRIBUNNEWS.COM - Seorang wanita cantik berasal Florida, Amerika Syarikat ditahan pihak olis setelah didapati mengemudi dalam kenderaan ketika mabuk.

Namun saat hendak dibawa ke balai polis ia memohon agar pihak bertugas melakukan hubungan intim bersamanya.
Dilansir Nydailynews, Khamis (3/9/2015), Arielle Engert, 24, yang juga terdaftar di salah satu universiti di AS dihentikan pihak polis pada Isnin (31/08/2015) sekitar pukul 02.48 am pada waktu tempatan.


Menurut laporan polis, mahasiswa tersebut mencoba merayu kepada pihak yang sedang bertugas agar tidak menangkapnya dan mengambil tindakan terhadapnya dengan membarikan perkhidmatan Seks.

Namun, pihak polis menerima tawaran tersebut dan membawanya di sebuah pondok kecil yang tidak mempunyai penghuni dan mengerjakannya di tempat itu.

Saat di dalam pondok itu, Polis menemukan ganja dan kokain dalam bag yang dibawa oleh wanita itu.

Wanita itu bukannya mersakan takut malah kembali menawarkan berhubungan seks terhadap anggota polis itu. Petugas yang dikenali sebagai Obed Munoz dan Eric Biddle itu kemudian membebaskan wanita itu setelah melakukan hubungan dengan wanita itu.

baca selanjutnya DISINI...


ARTIKEL MENARIK:










0 Komentar untuk "Mahasiswa Cun Melecun Menawarkan $ek$ Kepada Dua Anggota Polis Agar Membebaskannya Daripada Kesalahan Mengambil Dadah."
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info