Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

AHLI PSIKOLOGI CANTIK INI MENYEMBUHKAN PESAKITNYA DENGAN TERAPI BOGEL




Sarah White, seorang ahli psikologi mempunyai cara yang tak lazim untuk mengetahui isi hati dan masalah-masalah yang sedang dialami oleh pesakit. Dia melakukan Naked therapy atau Terapi Telanjang bagi pelanggannya. Ia menanggalkan seluruh pakaiannya ketika melakukan sesi tanya jawab dengan pesakitnya.

Uniknya, Sarah yang membukaa tempat terapi di New York, Amerika Syarikat ini tidak langsung menanggalkan semua pakaiannya, tetapi dia menanggalkannya satu per satu mulai dari blazer, kemeja, seluar, dan tentu saja, pakaian dalamnya. Maka tak heran apabila kebanyakan pelanggannya adalah lelaki

Sarah yakin terapi ini boleh membawa pesakitnya ke alam bawah sedar sampai akhirnya pesakit membuka hati dan fikirannya serta menceritakan seluruh masalahnya. "Saya menggunakan ghairah yang kuat yang membuat saya dapat mengawal keadaan terapi. Dan sesi terapi pun menjadi lebih menyenangkan bagi pesakit ", kata Sarah.

Nudist theraphy
Pesakit Sarah makin lama semakin banyak


Untuk sesi pertama kali terapi, Sarah meletakkan kadar US $ 150. Biasanya perundingan pertama dilakukan melalui video chat, selepas itu melalui panggilan video melalui Skype. Dan untuk beberapa kes pesakit boleh bertemu dengannya secara langsung.
Sampai saat ini sarah telah mempunyai lebih dari ratusan pesakit dari pelbagai latar belakang. Ada pelajar yang mempunyai masalah seksual, ada lelaki separuh baya yang mempunyai masalah dalam hubungan asmara dan ada pula pesakit perempuan.


Sharah White
Sarah memberikan therapy dengan telanjang (gambar lain tidak boleh ditampilkan disini demi alasan kesantunan)

"Terapi bogel ini terbuka bagi sesiapa. Tujuannya adalah agar para pesakit saya tahu bahawa tidak ada yang saya tutup-tutup, dan ini akan mendorong mereka untuk lebih jujur ​​", demikian alasannya. Jadi, untuk pesakit lelaki terapi bogel ini membuat mereka lebih memberi tumpuan dan berkata jujur​​. "(Sigmund) Freud menggunakan teknik free association, maka saya menggunakan teknik (terapi) bogel", tambahnya.

Kalau anda berminat, sila membuka laman web beliau untuk membuat perjanjian terlebih dahulu. Namun dia mengakui, terapi yang dilakukannya belum mendapat cadangan dari ahli panel kesihatan yang berkuasa dan dia pun belum mendapat lesen rasmi sebagai therapyst, Namun dia mendapat sokongan dari kekasihnya, seraya mengatakan bahawa kedua-dua orang tuanya belum tahu mengenai terapi tak lazim yang dilakukannya ini.

Seorang ahli psikologi klinikal, Diana Kirscher, tidak setuju dan tidak memberikan cadangan terapi bogel yang dilakukan Sarah. "Ini bukan terapi tetapi ini adalah pornografi terselubung" ujarnya.

(NY Daily News, sarahwhitetherapyst.com)

0 Komentar untuk "AHLI PSIKOLOGI CANTIK INI MENYEMBUHKAN PESAKITNYA DENGAN TERAPI BOGEL"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info