Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Jom Lihat Kilang Pembuatan Boneka Dewasa



Sebuah kilang di China mempunyai alternatif untuk memenuhi keperluan s*ksual. Sebuah kilang pembuatan boneka plastik yang bernama The Jiamei menghasilkan boneka s*ks persis seperti seorang wanita cantik. Mulai dari hujung rambut hingga hujung kaki, anatomi boneka ini dibuat dengan tepat seperti manusia. Dan dalam rangka memenuhi keperluan s*ksual, boneka ini direka bentuk agar dapat memuaskan hasrat seseorang.

Boneka ini dilengkapi dengan bahagian dada yang diperbuat daripada silikon sehinggakan teksturnya kenyal, sedangkan bahagian bawahnya boleh bergetar dan boleh dikendalikan kekerapan getarannya dengan sebuah remote. Bahagian bawahnya pun boleh ditanggalkan dan dicuci untuk dibersihkan.

Selain itu, bahannya yang di perbuat daripada silikon, bagi mengelakkan mendapat penyakit kulit dan juga bersih. Kilang ini terletak di sebuah pinggir bandar yang bernama Ningbo, di wilayah Zhejiang, China. Harga boneka s*ks yang di keluarkan mereka ialah100RMB (£ 10)- Kilang Jiamei ini sudah beroperasi selama bertahun - tahun dan telah menjual lebih 50,000 boneka s*ks di wilayah Jepun dan Korea setiap tahun.

Ingin tahu cara pembuatannya? Jom, kita lihat proses pengeluaran boneka s*ks dari kilangnya di China.







0 Komentar untuk "Jom Lihat Kilang Pembuatan Boneka Dewasa"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info