Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Bahaya!! Kemaluan Bengkak Dan Bernanah Akibat Mengamalkan Minyak Ini


Kemaluan Bengkak Dan Bernanah Akibat Mengamalkan Minyak Ini|Seorang lelaki 25 tahun hanya mampu terbaring di katil hospital setelah kemaluannya dibedah oleh doktor pakar.
Keadaan tahanan yang baru menjalani hukuman ini nampak lemah namun masih bisa menghulurkan salam tangan ketika  ketika di temui pemberita.
lelaki yang bekerja sebagai pemandu bas ini nampak menyesali atas apa yang dia lakukan.
Pada awalnya dia di tawarkan oleh seorang rakan yang menawarkan sebuah cecair yang di suntikkan pada bagian kemaluan kononnya agar kemaluan menjadi tambah besar dan panjang.
Perkara itu dilakukannya 3 bulan sebelum ia di masukkan ke dalam penjara atas kes samun.
“sebelum di penjara saya sempat Mengamalkan dengan menyuntikkan minyak buah keras di kemalauan saya,awalnya tidak ada gejala,namun lama kelamaan alat kelamin saya membengkak dan bernanah.saya sangat menyesal dan tidak seorang pun rakan dan saudara yang melihat keadaan saya” katanya sayu.
Dijelaskan Azhar SPd membenarkan kejadian dan mangsa menjalai hukuman setahun atas perbuatannya,oleh sebab itu di katil hospital pun ia terpaksa di rantai” katanya.


Artikel Menarik:

0 Komentar untuk "Bahaya!! Kemaluan Bengkak Dan Bernanah Akibat Mengamalkan Minyak Ini"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info