Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Jom Kita Akan Tinggalkan ASTRO.....Dekoder MYTV Dijual Dengan Harga Promosi Sekarang!!


Kuala Lumpur – Radio Televisyen Malaysia (RTM) dan MYTV Broadcasting Sdn Bhd yang bakal dilancarkan bermula Jun ini dilihat bakal menjadi persaingan kepada Astro tidak lama lagi.


Menurut sumber SuaraTV, siaran televisyen itu akan menyediakan 80 siaran dan 40 saluran radio yang dipancarkan secara percuma kepada pengguna di Malaysia dengan 45 siaran yang mengunakan teknologi berdefinisi tinggi (HD – High Defination).

“Mereka yang berminat boleh mendapatkan dekoder yang dijual dengan harga promosi pada bulan ini.

Beliau yang enggan mendedahkan identitinya itu turut berkata sebagai permulaan siaran ini akan dinikmati kumpulan penonton di Pantai Timur merangkumi Pahang, Terengganu dan Kelantan. Fasa seterusnya siaran akan diperluaskan ke Sabah, Sarawak dan Labuan diikuti negeri-negeri di Utara Semenanjung.

Fasa akhir ASO melibatkan kawasan Lembah Klang termasuk Putrajaya, dengan anggaran 98 peratus muka bumi Malaysia akan diliputi DTTB merangkumi 80 saluran TV dan 40 saluran radio percuma menjelang akhir 2017.

Kualiti gambar dan suara dalam format digital akan menjadi jauh lebih baik dari sekarang, disertakan dengan pelbagai ciri terkini untuk memberi pengalaman menonton siaran televisyen yang lebih menarik kepada pengguna.

Segalanya setanding dengan yang ditawarkan Astro sekarang termasuk pengaturcaraan pelbagai saluran, panduan program elektronik dan sistem audio alih bahasa, bezanya tiada lagi gangguan tergendala disebabkan cuaca buruk dan lebih penting ianya adalah percuma.

Majoriti pengguna Astro sebelum ini dilaporkan sering merungut mendapat aduan daripada pelanggan yang mengatakan servis semakin hari semakin mahal.

Selain Astro, siaran berbayar lain iaitu HyppTv di bawah pakej Unifi TM dan ABNXcess dilihat tidak begitu popular selain caj perkhidmatan yang dilihat lebih mahal daripada Astro.

Manakala siaran berbayar seperti MegaTV, FineTV dan MiTV sedikit masa dahulu telah ‘lenyap’ sehinga ada yang tidak sedar dengan kewujudan mereka.

*HOT ITEM FAST SELLING*

1.Apa itu MYTV?*
MYTV adalah siaran digital yang pertama di Malaysia. *PERCUMA seumur hidup tanpa internet & tanpa bayaran bulanan*.
Hanya beli decoder yang tertentu sahaja.

*2. Bagaimana nak dapat siaran digital MYTV?*
Siaran MYTV boleh di tonton dengan menggunakan dekoder khas & tertentu sahaja.
Contoh dekoder : -
- Dekoder DVB T2
- Freesat V7 combo
- V8 pro combo
- Tv built in DVB T2

*3.Berapa channel MYTV?*
Buat masa sekarang pihak MYTV telah menyiarkan beberapa siaran ujian seperti TV1 TV2 TV3 TV9 8TV NTV7 ALHIJRAH, BERNAMA TV, TVi, Tv njoi & beberapa siaran lain yamg berdefinisi tinggi (HD).
*Bonus* channel digital Singapore, Indonesia & Thailand di kawasan² yang berhampiran negara jiran, bergantung pada jarak & signal penerimaan kawasan masing².
Channel² mytv akan bertambah dari masa kesemasa sehingga lebih dari 80 siaran percuma.Termasuk movie,sukan,news kartun dan banyak lagi....

*4. Apakah peralatan yang diperlukan?*
Tuan hanya perlu memasang antena digital ( tulang ikan) halakan ke arah station pemancar yang sedang beroperasi & sambungkan ke decoder "Mytv/DVB T2".PLUG & PLAY + SELF & EASY INSTALLATION.

*5. Di manakah station pemancar terdekat dgn rumah saya?*
Pemancar yg telah beroperasi di seluruh Malaysia :-
-Bukit Pelindung Kuantan
-Bukit Bakar Machang
-Gunung Ulu Kali Genting Highlands
-Menara KL
-Bukit Sg Besi KL
-Bukit Keratong Kota Kinabalu
-Bukit Trig Sandakan
-Gunung Andrassy Tawau
-Bukit Besar Kuala Terangganu
-Gunung Jerai Kedah
-Gunung Kledang Ipoh 
-Gunung Serapi Kuching
*Gunung Pulai Johor*
~Gunung Ledang Johor~ * TOWER OFFAIR UNTUK SEMENTARA WAKTU*

Hubungi agen kami melalui Whatsapp untuk mendapatkan Dekoder MYTV ini: 0128303780 atau call/sms 01131377228


Artikel Menarik:






0 Komentar untuk "Jom Kita Akan Tinggalkan ASTRO.....Dekoder MYTV Dijual Dengan Harga Promosi Sekarang!!"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info