Berita Hebat!

Berita Paling Hebat !

Pasangan Pelik Ini Mengubah Jantina Dan Ingin Berkahwin

DailyMail.”Dua insan yang saling mencinta ini, mungkin boleh dikatakan sebagai pasangan paling unik dan pelik 2013, kenapa katakan begitu?, keduanya mereka ini sedang menjalani proses menukar kelamin, si wanita ingin jadi lelaki dan si lelaki ingin menjadi wanita.

Jamie Eagle ( Kanan) dilahirkan sebagai lelaki 20 tahun yang lalu dan pasangannya Louis Davies ( Kiri ) dilahir sebagai wanita dengan nama Samantha 25 tahun yang lalu, kini keduanya sudah bertunang dan akan berkahwin selepas prosedur pergantian kelamin mereka selesai dilakukan, keduanya sudah tidak selesa dengan tubuh masing- masing sejak kecil, dan dimasa remaja bagai neraka bagi mereka, khususnya bagi Jamie , dengan tubuh lelaki dia mempunyai suara yang mirip wanita, sehingga banyak teman sekolahnya yang menganggap dia “Gay ” dan mula membuli Jamie setiap hari.

Keputusan mereka mengubah jantina dan mengumumkannya mendapat banyak respon positive khususnya bagi mereka yang mengalami hal serupa tapi tidak berani mengambil sikap. ‘ By going public we’re changing history ‘:


           

0 Komentar untuk "Pasangan Pelik Ini Mengubah Jantina Dan Ingin Berkahwin"
 
Copyright © 2014 Berita Hebat! - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info